Services

Brug for rådgivning?

Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.

Kontaktperson

Stifter og ejer af NaviLogic Jesper Kenborg

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Services til dine ERP løsninger

Udfordret af din Dynamics Business Central eller NAV? Søger du bedre ERP løsninger til din virksomhed? Med 25+ års erfaring og top specialister kan NaviLogic hjælpe dig

Vores rådgivning er baseret på din virksomheds behov

I NaviLogic har vi specialiseret os i at give en yderst kvalificeret og personlig rådgivning til dig og din virksomhed. Inden vi giver en anbefaling, så sørger vi altid for at sætte os 100% ind i netop din virksomheds behov, jeres ønsker og problemstillinger for således i fællesskab at finde frem til, hvad der er den bedste løsning for din virksomhed. I NaviLogic får du m.m. hjælp med:

Dine vækstmål er vores kompas

Først og fremmest anbefaler vi, at vi sammen inddeler Business Central implementering i realistiske faser, som er tilpasset din virksomheds og medarbejderes behov ift. digitaliseringsniveau, arbejdsfrister, m.m. Faktisk viser vores erfaring, at man kommer hurtigere i gang med Business Central, når implementeringen bliver opdelt i faser. Hvorfor? I bruger tiden bedre, og der er god kontrol over økonomien i projektet.
Faseopdelingen betyder også, at I på kort tid bliver fortrolige med Business Central, og således er mere afklarede omkring jeres behov og ønsker i de efterfølgende implementering og tilpasning faser:

Vi er med dig på hele rejsen

Idet Business Central er så omfattende og tilbyder så mange vækstmuligheder, så kan skiftet til den platform virke uoverskuelig, både med hensyn til økonomi og tidsforbrug.

Men bare rolig – vi har mere end 20 års erfaring med at hjælpe vores kunder med at finde de bedste ERP-løsninger til deres behov og krav.

Support fra A til Å

Under selve implementering af løsningen overgår din virksomhed til driftsupport, hvor vores support hotline står klar til at hjælpe jer, hvis I har spørgsmål eller problemer med brugen af den nye løsning. Netop ud fra din virksomheds behov kan vi hurtigt give dig et kompetent svar på, hvilke opgraderingsmuligheder der vil være relevante og de rigtige for dig og din virksomhed.

Derudover kan vi hjælpe dig med alle aspekter af din næste opgradering og kan tilbyde dig at stå for hosting, drift og service/support, når vi i fællesskab har fundet frem til den optimale løsning for dig. Vi digitaliserer og effektiviserer forretningsprocesser, og forenkler dem så vi sammen finder løsningen på jeres forretningskritiske udfordringer.

Find ud, hvordan vi bedre kan hjælpe dig med vores professionelle services, og med vores metode, som er medvirkende årsagen til vores succesfulde implementeringer.

Så kontakt os gerne for en uforpligtende snak om fordele og ulemper ved at opgradere eller ved at skifte til Dynamics 365 Business Central.