Indkøb

Brug for rådgivning?

Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Omfattende overblik over dine indkøb, med den rette sammenhæng med hele supply-chain

Få et komplet og skarpere overblik over varer, inventar, tjenester og processer relateret til din virksomheds indkøbsfunktion

Styr dine indkøbsprocesser med Business Central

For de fleste virksomheder er et centralt konkurrenceparameter, det at kunne købe de rette varer til den bedst mulige pris, fra den bedste leverandør.

Med Business Central får din indkøbsafdeling det rette overblik over varer, tjenester og processer i dit indkøbsflow.

Således får din indkøbsafdeling de bedste forudsætninger for at sikre de lavest mulige kostpriser, varer leveret just-in-time, og de gode og langvarige relationer til leverandører.

Læs om de mange fordele der er ved at bruge Business Central som styrende værktøj for din indkøbsafdeling.

Hvad tilbyder Indkøbsmodulet?

Overblik og kontrol over alle indkøbsprocesser

Overblik og kontrol over alle indkøbsprocesser

Med Business Central kan du oprette en oversigt over alle din virksomheds indkøb og gøre de daglige købsrutiner nemme at håndtere. Desuden får du en komplet oversigt over dine leverandørers købshistorik, udestående ordrer og handelsstatistikker, så du bedre kan styre og forbedre dit forhold til dem. Du får derudover detaljerede data om virksomhedens gæld, prislister og varekataloger.

Oversigt over virksomhedens gæld

Oversigt over virksomhedens gæld

Du og dine medarbejdere udvikler et komplet overblik over virksomhedens gæld, takket være muligheden for at se alle omkostninger og betalinger samlet et sted gennem meddelelser om forfaldne betalinger, elektronisk dokumentgodkendelse og opdaterede data om virksomhedens pengestrøm. For at skabe et endnu mere komplet overblik, kan du også koble Power BI (link til Power BI) til Business Central, som vil hjælpe dig med at samle og præsentere de mest relevante data, for at træffe de bedste beslutninger.

Lager er 100% opdateret

Lager er 100% opdateret

Med Business Central kan du have et konstant opdateret overblik over lagerniveauerne, så du mere effektivt kan bestemme hvor ofte (og hvor meget) du skal bestille af en bestemt vare eller tjeneste. På den måde tilbyder du et højere serviceniveau til dine kunder, fordi du kan reducere leveringsomkostningerne og garantere en mere realistisk leveringstid.

Nem administration af indkøbsfakturaer og indkøbsordre

Nem administration af indkøbsfakturaer og indkøbsordre

Som i salgsmodulet, kan du også i Business Centrals indkøbsfunktion få styr på alle trin af indkøbsprocessen, fra oprettelse af en ny vare og leverandør til alle udgifter inkl. levering og moms, samt specielle priser, tilbud og aftaler. Derudover kan du opdele ordrene f.eks. hvis du har bestilt flere varer end din leverandør har på lager, eller hvis du har fået færre varer end forventet.

Fuld integration

Fuld integration

Outlook og alle Microsofts 365 løsninger er fuldstændigt brugbare i samarbejdet med indkøbsfunktionen, såvel som tredjeparts tillægsløsninger, f.eks. til at scanne og konvertere .pdf eller .xml fakturaer.

Nem rettelse af udbetalte fakturaer

Nem rettelse af udbetalte fakturaer

Selv om du allerede har bogført en faktura, så har du stadig mulighed for at rette den. Bare tænk, hvor ofte en skrivefejl eller en ændring i indkøbsprocessen har skabt udfordringer for din afdeling. Hvis du faktisk allerede har betalt fakturaen og derefter bemærket en fejl, så kan du alligevel oprette en kreditnota, således at du kan tilbageføre købet og administrere det via en købsreturordre hvis nødvendigt.

Planlægning og optimering af din produktion gjort nemmere

Videoen viser, hvordan du kan sætte en indkøbsordre op.

Få hjælp fra vores konsulenter

Hos NaviLogic får du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og programmører er eksperter i at analysere og forstå dine forretningsprocesser på et enkel og velfungerende Dynamics ERP system. Desuden tilbyder vi dig vores omfattende kompetencer og services som sikrer, at vi kan hjælpe dig med rådgivning, support og brug af din nye ERP løsning.

Vores services inkluderer IT og digitalisering hele vejen rundt om din forretning: Fra IT strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, ERP, tillægsløsninger, integration til tredjepartssoftware, mobilitet og IT drift.

Kontakt os og kom i gang med det samme.