Finans
Home » Business Central » Forretningsprocesser » Finans
Brug for rådgivning?
Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.
Kontaktperson


Jesper Kenborg
Adm. Direktør, MCP, MCTS
Finans modulet i Business Central optimerer og effektiviserer din økonomifunktion
Dette modul hjælper din finansafdeling med at integrere og automatisere regnskabsprocesser, og samtidig at minimere fejl i dit regnskab


Business Central er et ideelt værktøj til at håndtere og bogføre din virksomheds regnskab. Med denne platform kan du øge effektiviteten og minimere fejl i dine finans- og regnskabsopgaver.
Som standard inkluderer modulet alle økonomiske processer i en virksomhed, men kan også tilpasses netop din virksomheds behov.
Læs mere om de mange fordele, der er ved at bruge Business Central til din økonomistyring:
Hvad tilbyder modulet?


Alle dine data samlet et sted
Salgs-, indkøbs- og opkrævningsoplysninger er alle samlet i et modul, så du kan få rette overblik over din virksomheds finansielle tilstand.
Hertil kan modulet konfigureres så det tilpasses præcis din virksomheds behov.


Overblik og rapporter for bedre økonomiske beslutninger
Du kan skabe en mere effektiv finansiel strategi, ikke blot til langtidsbudgettering, men også til mere kortsigtede ressourcer ved at bruge de funktioner, som fokuserer på planlægning, organisering og styring af alle finansielle aktiviteter.


Velegnet for alle typer virksomheder
Business Centrals finans modul er også til dem, som skal starte en ny virksomhed, fordi det indeholder den fundamentale regnskabsfunktionalitet, som f.eks., kontoplan, kladder til bogføring, håndtering af moms og afgifter, m.m.


Nem intern og ekstern rapportering
Ligesom de andre Business Central funktioner, så kan finans modulet fuldt integreres med andre Microsoft produkter, som Excel og Power BI, og med tredjepartstillægsløsninger, for at skabe og dele grafer, rapporter, fakturaer og øvrige relevante dokumenter med dine medarbejdere.


Nem håndtering af valutaer
Når din virksomhed handler med kunder og leverandører, kan du nemt tilknytte respektive valuta for hver enkel transaktion og/eller på respektive kunde eller leverandør.
Således er det muligt at foretage hel og endda delvis betaling i forskellige valutaer, og integreret med bankmodulet.


Automatisering og sikkerhed i økonomifunktionen
Finansmodulet kan tilpasses for at automatisere salgs- og købsdokumenter, samt bogføre i batches. Hvis du skal håndtere sensitive dokumenter, kan du opsætte en proces, eller et workflow, således at bestemte fakturaer først skal godkendes af relevante roller i din økonomiafdeling.
Tag en video-tur i økonomistyringsmodulet
Her kan du lære mere om de mest populære funktioner i Business Centrals økonomistyringsmodul.
Få hjælp fra vores konsulenter
Hos NaviLogic får du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og programmører er eksperter i at analysere og forstå dine forretningsprocesser på et enkel og velfungerende Dynamics ERP system. Desuden tilbyder vi dig vores omfattende kompetencer og services som sikrer, at vi kan hjælpe dig med rådgivning, support og brug af din nye ERP løsning.
Vores services inkluderer IT og digitalisering hele vejen rundt om din forretning: Fra IT strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, ERP, tillægsløsninger, integration til tredjepartssoftware, mobilitet og IT drift.
Kontakt os og kom i gang med det samme.