Finans
Home » Business Central » Forretningsprocesser » Finans
Brug for rådgivning?
Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.
Kontaktperson
Heidi Overgaard
BC/NAV konsulent
Finans modulet i Business Central optimerer og effektiviserer din økonomifunktion
Dette modul optimerer din virksomheds finansafdeling ved at integrere og automatisere regnskabsprocesser, hvilket reducerer fejl og sikrer nøjagtighed i dit regnskab.
Business Central er et ideelt værktøj til at håndtere og bogføre din virksomheds regnskab. Med denne platform kan du øge effektiviteten og minimere fejl i dine finans- og regnskabsopgaver.
Som standard inkluderer modulet alle økonomiske processer i en virksomhed, men kan også tilpasses netop din virksomheds behov.
Læs mere om de mange fordele, der er ved at bruge Business Central til din økonomistyring:
Hvad tilbyder modulet?
Alle dine data samlet et sted
Alle salgs-, indkøbs- og opkrævningsoplysninger er samlet i dette modul, hvilket giver dig et præcist overblik over din virksomheds finansielle tilstand.
Desuden kan modulet tilpasses individuelt for at imødekomme din virksomheds specifikke behov.
Overblik og rapporter for bedre økonomiske beslutninger
Du kan udvikle en mere effektiv finansiel strategi ved at udnytte funktionerne, der fokuserer på planlægning, organisering og styring af alle finansielle aktiviteter, ikke kun til langsigtede budgetter, men også til kortsigtede ressourcer.
Passer til enhver type virksomhed
Business Centrals finansmodul er ideelt, selv for dem der starter en ny virksomhed, da det omfatter grundlæggende regnskabsfunktionalitet såsom kontoplan, kladder til bogføring, håndtering af moms og afgifter med mere
Nem intern og ekstern rapportering
På linje med de øvrige funktioner i Business Central kan finansmodulet sømløst integreres med andre Microsoft-produkter såsom Excel og Power BI samt tredjepartstillægsløsninger. Dette muliggør oprettelse og deling af grafer, rapporter, fakturaer og andre relevante dokumenter med dine medarbejdere.
Nem håndtering af valutaer
Ved handel med kunder og leverandører kan din virksomhed nemt tilknytte specifik valuta til hver transaktion eller til hver enkelt kunde eller leverandør. Dette muliggør fuld eller delvis betaling i forskellige valutaer, og integration med bankmodulet.
Automatisering og sikkerhed i økonomifunktionen
Finansmodulet tilbyder tilpasningsmuligheder til automatisering af salgs- og købsdokumenter samt batchbogføring. For at håndtere følsomme dokumenter kan du konfigurere processer eller arbejdsgange, der kræver godkendelse fra relevante roller i din økonomiafdeling, før visse fakturaer behandles.
Udforsk økonomistyringsmodulet med denne video
Få indblik i de mest populære funktioner i Business Centrals økonomistyringsmodul med denne video.
Få hjælp fra vores konsulenter
Hos NaviLogic får du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og programmører er eksperter i at analysere og forstå dine forretningsprocesser på et enkel og velfungerende Dynamics ERP system. Desuden tilbyder vi dig vores omfattende kompetencer og services som sikrer, at vi kan hjælpe dig med rådgivning, support og brug af din nye ERP løsning.
Vores services inkluderer IT og digitalisering hele vejen rundt om din forretning: Fra IT strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, ERP, tillægsløsninger, integration til tredjepartssoftware, mobilitet og IT drift.
Kontakt os og kom i gang med det samme.