Finans

Brug for rådgivning?

Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Finansmodulet i Business Central optimerer og effektiviserer din økonomifunktion

Dette model hjælper din finansafdeling med at integrere og automatisere regnskabsprocesser, og samtidig at minimere fejl i dit regnskab

Business Centrals Finans modul til økonomistyring

Business Central er et ideelt værktøj til at håndtere og bogføre din virksomheds regnskab. Med denne platform kan du øge effektiviteten og minimere fejl i dine finans- og regnskabsopgaver.

Som standard inkluderer modulet alle økonomiske processer i en virksomhed, men kan også tilpasses netop din virksomheds behov.

Læs mere om de mange fordele, der er ved at bruge Business Central til din økonomistyring:

Hvad tilbyder modulet?

Alle dine data samlet et sted

Alle dine data samlet et sted

Salgs-, indkøbs- og opkrævningsoplysninger er alle samlet i et modul, så du kan få rette overblik over din virksomheds finansielle tilstand.
Hertil kan modulet konfigureres så det tilpasses præcis din virksomheds behov.

Overblik og rapporter for bedre økonomiske beslutninger

Overblik og rapporter for bedre økonomiske beslutninger

Du kan skabe en mere effektiv finansiel strategi, ikke blot til langtidsbudgettering, men også til mere kortsigtede ressourcer ved at bruge de funktioner, som fokuserer på planlægning, organisering og styring af alle finansielle aktiviteter.

Overblik og rapporter for bedre økonomiske beslutninger

Velegnet for alle typer virksomheder

Business Centrals Finansmodul er også til dem, som skal starte en ny virksomhed, fordi det indeholder den fundamentale regnskabsfunktionalitet, som f.eks., kontoplan, kladder til bogføring, håndtering af moms og afgifter, m.m.

Nem intern og ekstern rapportering

Nem intern og ekstern rapportering

Ligesom de andre Business Central funktioner, så kan Finansmodulet fuldt integreres med andre Microsoft produkter, som Excel og Power BI, og med tredjepartstillægsløsninger, for at skabe og dele grafer, rapporter, fakturaer og øvrige relevante dokumenter med dine medarbejdere.

Nem håndtering af valutaer

Nem håndtering af valutaer

Når din virksomhed handler med kunder og leverandører, kan du nemt tilknytte respektive valuta for hver enkel transaktion og/eller på respektive kunde eller leverandør.
Således er det muligt at foretage hel og endda delvis betaling i forskellige valutaer, og integreret med bankmodulet.

Automatisering og sikkerhed i økonomifunktionen

Automatisering og sikkerhed i økonomifunktionen

Finansmodulet kan tilpasses for at automatisere salgs- og købsdokumenter, samt bogføre i batches. Hvis du skal håndtere sensitive dokumenter, kan du opsætte en proces, eller et workflow, således at bestemte fakturaer først skal godkendes af relevante roller i din økonomiafdeling.

Tag en video-tur i økonomistyringsmodulet

Her kan du lære mere om de mest populære funktioner i Business Centrals økonomistyringsmodul.

Få hjælp fra vores konsulenter

Hos NaviLogic får du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og programmører er eksperter i at analysere og forstå dine forretningsprocesser og transformere dem til en enkel og velfungerende Dynamics ERP-platform. Desuden tilbyder vi dig vores omfattende kompetencer og services som sikrer, at vi kan hjælpe dig med rådgivning, support og derved få mest muligt ud af din ERP løsning.

Vores services inkluderer IT og digitalisering hele vejen rundt om din forretning: Fra IT-strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering til implementering af ERP, tillægsløsninger, integration til tredjepartssoftware, mobilitet og løbende support.

Kontakt os og kom i gang med det samme.