Byggeentreprise løsning
Home » Business Central » Brancheløsninger » Byggeentreprise løsning
Brug for rådgivning?
Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.
Kontaktperson
Henrik Jensen
Salgsdirektør
Byggeløsning til entreprise virksomheder
Komplet ERP løsning speciel designet til entreprise virksomheder baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central i cloud eller on-prem
Siden 2014 har vi dedikeret os til at udvikle en avanceret ERP-løsning, skræddersyet til byggeindustrien. Løsning er baseret på Business Central, som tidligere er kendt som Dynamics NAV (Navision).
Løsningen er udviklet i tæt dialog med Jesper Holm Nielsen, direktør hos NemByg. Han har en baggrund fra MT Højgaard, og her indså han vigtigheden af detaljeret styring af projekt økonomien. Da han indtrådte som partner i NemByg indledte han et samarbejde med NaviLogic, med det formål at designe en moderne og forbedret byggeentreprise løsning.
Den avancerede løsning er løbende blevet udbygget med nye ønsker, efter stigende krav fra vores kunder i byggebranchen. Løsningen bliver også løbende opdateret og kører på nyeste version af Business Central i cloud eller on-prem.
Er du intereresseret i at vide mere om vores byggeentreprise løsning?
Genkender du disse udfordringer?
- Manglende, upræcis eller forsinket indsigt i projekters økonomi
- Projektledere mangler overblik over tilbud, budget, udgifter og tidsforbrug
- Rapportering af status på projekter er tidskrævende og langsommelig
- Mange manuelle processer
Fordele med vores branche byggeentreprise løsning
- Styring af sagsstatus: tilbud (igangværende og tidligere), ordre og afsluttet
- Tilbudsregistrering med automatisk salgspris beregning efter forventet avance.
- Udgifter specificeret efter artskontoplan - faste og valgfrie
- OCR scanning af indkøbsbilag og automatisk tilknytning til sager og arter.
- Automatisk dannelse af salgsfakturaer efter betalings rater
- Tidsregistrering via APP (online eller offline) eller web interface med SMS påmindelse
- Smart sagsindsigt med klart overblik af indtægter, udgifter, DB1, DB2 m.v
- Detailrapport, månedsrapporter, omsætningsprognose, arkivering mv.
- Regnskabsafdelingen får fuld bank integration med håndtering af indbetalinger, udbetalinger, elektroniske betalinger, EAN, bankafstemning m.v.
- Fuld integration til Microsofts produkter såsom Outlook, Excel, Power BI m.v.
Hvilke version af Business Central supporteres?
- Dynamics 365 Business Central (cloud eller on-premise)
- Dynamics Business Central v14
Reference på vores byggeløsning
Vi har skabt en succes historie på implementeringen af løsningen hos NemByg A/S. Læs nærmere om casen, samt NemBygs anmeldelse her.
Start din rejse mod en smart byggeentreprise løsning, med mange funktioner og mulighed for tilpasning
Med vores byggeløsning får man et komplet ERP-system med avanceret styring af økonomi i byggeentrepriser, som er testet af mange kunder og nemt at komme igang med.
Vores løsning kan du ny og moderne løsning, der løbende tilpasses Microsoft online platform og udbygges med nye funktioner.
Kontakt os for at starte din sikker rejse mod en ny og bedre ERP løsning.