Byggeløsning

Brug for rådgivning?

Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Byggeløsning til Business Central

NaviLogic tilbyder en ERP løsning målrettet til byggebranchen

NaviLogics byggeløsning til Business Central og NAV

Siden 2015 har vi arbejdet med at udvikle en effektiv ERP-løsning til byggevirksomheder, baseret først på Dynamics NAV (Navision), og senere på den nyere version, Business Central.

Løsningen er løbende blevet tilpasset og opdateret i forhold til byggebranchens udfordringer og behov, herunder de stadig stigende krav til digitalisering og automatisering.

Alt du bør vide om vores løsning til entreprenør

Genkender du disse udfordringer?

Hvis ja, så læs mere om hvorfor du skal vælge NaviLogics byggeløsning så er du velkommen til at kontakte os, for at høre mere om, hvad vores byggeløsning kan gøre for dig og din virksomhed.

Med vores byggeløsning får du mange fordele

På hvilke platforme kan løsningen implementeres?

Referencer på vores byggeløsning

NemByg A/S er én af vores gode kunder som har valgt NaviLogics byggeløsning. Læs nærmere om casen, samt NemBygs anmeldelse her.

Kom igang med en byggeløsning tilpasset netop din virksomhed!

Med vores byggeløsning tilbydes du et ERP-system der dækker hovedparten af de mangler og udfordringer  som et byggefirma typisk oplever ved brug af standard ERP-systemer. Men hos NaviLogic er vi samtidig meget opmærksomme på at enhvert byggefirma, enhver byggeplads har sine særlige behov og udfordringer.

For at imødekomme dette starter vi altid med en grundig analyse af din virksomhed – eksisterende processer og afledte udfordringer og ønsker, samt naturligvis digitale behov. Herfra bygger vi løsningen i samarbejde med dig og dine medarbejdere, hvor både funktionærer og timelønnede involveres.

I design og udvikling af ”din” byggeløsning udnytter vi at Business Central har en modulær struktur, således at kun de for Jer relevante funktioner medtages.

Savner I yderligere tjenester eller funktioner, så kan Business Central tilknyttes til anden software, såkaldte tillægsløsninger eller add-ons. Og så skal vi ikke glemme den store fordel med fuld integration til Office 365. 

Vores services inkluderer også teknisk support inden og efter implementering, samt træning af dine medarbejdere, så at I hurtigt og effektivt kan komme i gang med byggeløsningen.

Er du entreprenør og søger en brancheløsning, så skriv en besked til os i boksen til venstre. Så vil du blive kontaktet for en gratis og uforpligtende samtale med en af vores konsulenter.

Kontakt os og kom i gang med det samme