Salg

Brug for rådgivning?

Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.

Kontaktperson

Heidi Overgaard, Konsulent hos NaviLogic.

Heidi Overgaard

BC/NAV konsulent

Optimeret salgsproces med Microsoft Dynamics 365 

 

Med dette modul til Business Central, opnår du total kontrol over din salgsstrategi, fra lead-generering til oprettelse og eksekvering af salgsordrer, med fuld integration til Outlook, Excel og andre Office365-applikationer. 

 
Business Centrals modul til salgsstyring

Du er godt klar over vigtigheden af at have en effektiv salgsstrategi og kunne styre dine salgsaktiviteter, uanset din virksomheds branche eller om du sælger produkter eller tjenester. 

Business Central giver dig et dedikeret værktøj til at administrere hele salgsprocessen. 

Fra den første kundeinteraktion til underskrivelsen af salgsaftalen, alt sammen præsenteret i en brugergrænseflade, der ligner de andre Microsoft 365-løsninger.

Læs videre nedenfor for at opdage de mange fordele ved at anvende Business Central for at øge din virksomheds salgssucces. 

Hvad kan du gøre med modulen?

Software integration

Software integration

Business Centrals salgsmodul er fuldt integreret med Microsoft 365-software som Excel, Word og Outlook. Derudover kan Business Central også integreres med tredjepartssoftware, der fungerer som tillægsløsninger.

Let håndtering af dine kontakter

Let håndtering af dine kontakter

Gennem Outlooks integration kan du nemt importere oplysninger om dine kontakter, herunder e-mail-udvekslinger og chats, direkte fra Outlook til Business Central. Her analyseres alle samtaler for fælles elementer, der er relevante for salget. 

Adgang fra alle enheder

Adgang fra alle enheder

På linje med alle Business Centrals funktioner er Salgsmodulet fuldt tilgængeligt fra enhver enhed – pc, tablet og mobil. Med cloud-versionen behøver du ikke engang downloade individuelle softwareprogrammer, da du kan få adgang til alle data og kontakter direkte fra din webbrowser 

Styr på alle de relevante data

Styr på alle de relevante data

Business Central giver dig mulighed for at samle og præsentere de data, du virkelig har brug for, ved hjælp af integreret kunstig intelligens. Denne intelligens kan også integreres med andre software, såsom Power BI og Jet Reports for at styrke din virksomheds business intelligence og skabe præcise og agile rapporter. Med let aflæselige grafer og diagrammer får både du og dine kolleger et omfattende overblik over jeres salgsmuligheder, de mest profitable kundesegmenter og markeder samt en højere konverteringsrate. 

Skab nye muligheder for salg og mere kundetilfredshed med NaviLogic som din leverandør

Skab nye muligheder for salg og mere kundetilfredshed

I Business Central har du et omfattende overblik over de centrale aspekter af dine aktiviteter, herunder dine potentielle salgsmuligheder, via Salgspipeline og muligheder sektionerne. Disse funktioner giver dig værdifuld indsigt i salgsprocesserne og mulighed for at tilføje nye salgs-leads, som nemt kan deles med dit salgsteam. Dette sikrer, at potentielle kunder kontaktes og håndteres på den rette måde og tidspunkt, hvilket er afgørende for din virksomheds vækst. 

Nem godkendelse og rettelse af salgsfakturaer

Nem godkendelse og rettelse af salgsfakturaer

I Business Central er det enkelt at implementere godkendelsesprocesser for større salgsordrer og annullere en allerede bogført faktura inden betaling. Dette kan være relevant, hvis en kunde anmoder om ændringer tidligt i ordreprocessen, eller hvis du eller dine medarbejdere opdager fejl. Derudover er det også muligt at oprette salgskreditnotaer. 

Opsætning af vare til salg med Business Central

I denne video demonstreres processen med at sætte en vare op til salg ved hjælp af Business Central.

Få hjælp fra vores konsulenter

Hos NaviLogic får du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og programmører er eksperter i at analysere og forstå dine forretningsprocesser på et enkel og velfungerende Dynamics ERP system. Desuden tilbyder vi dig vores omfattende kompetencer og services som sikrer, at vi kan hjælpe dig med rådgivning, support og brug af din nye ERP løsning.

Vores services inkluderer IT og digitalisering hele vejen rundt om din forretning: Fra IT strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, ERP, tillægsløsninger, integration til tredjepartssoftware, mobilitet og IT drift.

Kontakt os og kom i gang med det samme.