Projektstyring

Brug for rådgivning?

Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Optimering af projektstyring med Business Central, forbedrer både rentabiliteten og kundetilfredsheden

Forbedre dine projektaktiviteter på tværs af forskellige afdelinger og funktioner med dette modul

Overblik og kontrol over alle indkøbsprocesser

Som projektleder kan du finde en uvurderlig allieret i Business Centrals projektstyringsmodul.

Det giver dig mulighed for at planlægge og overvåge de mange komplekse faser, af dine virksomhedsprojekter inden for de fastlagte budgetter og tidsfrister, på tværs af afdelinger og teams.Opdag de mange fordele ved at bruge Business Central til din projektstyring. 

Opdag de mange fordele ved at bruge Business Central til din projektstyring. 

Hvad tilbyder modulet?

Én platform til alle dine projekter

Én platform til alle dine projekter

Business Central giver dig mulighed for at håndtere en bred vifte, af projektstyringsopgaver og administrere alle de afgørende oplysninger, om jobkonfiguration og ressourceplanlægning på ét centralt sted. Med dette modul kan du samle og dele relevante data, om budgetter og projektets fremskridt med både dine medarbejdere og kunder, hvilket giver dig en omfattende og effektiv platform til at styre dine projekter. 

Få et omfattende overblik over dine projekter

Opnå et omfattende overblik over alle dine projekter  

Som projektleder kan du med dette modul nemt følge ikke kun de individuelle opgaver, men også fordelingen af medarbejdere, udstyr og andre ressourcer, der er nødvendige for hvert projekt. Dette giver dig mulighed for at styre ressourceforbruget effektivt og få en nøjagtig oversigt, over tilgængelig kapacitet og planlagte omkostninger for hvert projekt. 

Mere effektive ressourcestyring og kommunikation

Forbedret ressourcestyring og kommunikation 

Dette modul indeholder timesedler og intuitive regneark, som giver dig mulighed for at spore arbejdstimer, både for dine medarbejdere og maskiner. Dette sikrer en mere effektiv styring af alle ressourcer og kompetencer der er involveret i projektet. Sammen med et indbygget godkendelsesworkflow, muliggør dette en effektiv kommunikation med dine kunder, omkring tidsforbrug, forventede omkostninger, eventuelle tillægsomkostninger, deadlines og projektets fremdrift. 

Bedre kontrol over opgaver og fakturering

Forbedret styring af opgaver og fakturering 

Med Business Centrals projektstyringsmodul, opnår du og dine kunder et dybdegående overblik, over de forskellige opgaver i projekter samt faktureringsprocessen. Dette omfatter både fastprisopgaver og opgaver faktureret baseret på forbruget af tid og materialer. 

Arbejd med flere sprog og med udvidet tekst

Optimeret flersproget support og udvidet tekstmuligheder 

Hvis du arbejder med et internationalt team eller har kunder uden for Danmark, giver Business Central dig mulighed for at håndtere flere sprog. Desuden kan du oprette et ubegrænset antal linjer, hvilket sikrer tilstrækkelig plads til at beskrive opgaver, ressourcer og meget mere. 

Optimering og kapacitetsplanlægning

Effektiv sporing af processer 

Med projektstyringsmodulet kan du og dine teammedlemmer definere årsagskoder, hvilket forenkler styringen og sporingen af transaktioner på tværs af projektet. For at få maksimalt udbytte af denne funktion er det vigtigt at sikre, at alle medarbejdere, der er involveret i projektet, er bekendt med årsagskoderne. 

Sådan opretter du en projektstyringssag

Her vises, hvor enkelt det er at oprette en sag til, at administrere dine projekter ved hjælp af Business Central. 

Gør brug af vores konsulentteam

Ved NaviLogic har du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og udviklere er specialiserede i at analysere og forstå dine forretningsprocesser for at skabe en effektiv og velfungerende Dynamics ERP-løsning. Vi tilbyder en bred vifte af kompetencer og services, der sikrer, at vi kan støtte dig med rådgivning, support og implementering af din nye ERP-løsning. 

Vores serviceområder spænder over hele IT- og digitaliseringslandskabet for din virksomhed, herunder IT-strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, implementering af ERP-løsninger, tilføjelsesmoduler, integration med tredjepartssoftware, mobilitet og IT-drift. 

Kontakt os og kom i gang med det samme.