Montage

Brug for rådgivning?

Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Montage bliver mere effektivt og profitabelt med Business Central

Dette modul giver dig en enkel måde at administrere alle dine montagebehov på en integreret platform

Styr dine montage processer med Business Central

Er din virksomhed involveret i produktion, hvor enkle komponenter kombineres uden komplekse produktionsprocesser? Ønsker du at implementere en Just-In-Time strategi, der er skræddersyet til dine kunders produktkrav? 

I så fald er montagestyringsmodulet den ideelle løsning for dig, med mulighed for automatisk oprettelse af produktionsordrer, sammensætning af salgsordrer og leveringer, med mere. 

Opdag de mange fordele ved at anvende Business Central til din virksomheds montagebehov. .

Hvad tilbyder modulet?

Let adgang til alle oplysninger på ét centralt sted 

Hvis du planlægger at implementere en JIT (Just-In-Time) lagerstrategi og tilpasse produkter til specifikke kundekrav, giver Business Central dig mulighed for automatisk at oprette montageordrer og forbinde dem, så snart en salgsordre oprettes. Denne integration mellem salgsbehov og montageproduktionen tillader salgsordrebehandlere at justere montageelementerne dynamisk, tilbyde leveringsdatoer baseret på komponenttilgængelighed og bogføre afgang og levering af montageelementer direkte fra deres salgsordregrænseflade. 

Styr montage efter ordre eller til lager

Effektiv styring af montage baseret på behov eller lagerstatus 

Business Central giver dig mulighed for at håndtere varer til ordrer direkte uden at have dem på lager, enten for at minimere omkostninger eller fordi de er skræddersyet til specifikke krav og derfor kræver øjeblikkelig montage. Samtidig kan du med samme modul nemt styre produktionen af varer til lager, der kræver samling inden afsendelse til kunden. Dette omfatter typisk varer såsom pakker eller sammensatte produkter, der skal monteres i overensstemmelse med kundens behov, før de afsendes. 

Opret nemt salgstilbud og ordre

Nem oprettelse af salgstilbud og ordrer 

Med Business Central er det nemt at oprette salgstilbud og ordrer for dine montageelementer, hvilket giver dig mulighed for at spore og administrere hele processen fra ét centralt sted. Du kan også overvåge alle relevante funktioner og forsyningsprocesser, herunder ruter, tilbud, lagerstatus, standard- og specialproduktion m.m. 

Business Central er ntegreret med andre Microsoft produkter såsom Excel, Outlook, Power BI og med tredjeparts tillægsløsninger

Komplet integration 

Den omfattende funktionalitet og det fulde overblik over alle processer, opnås gennem modulets fulde integration med de andre moduler i Business Central. Dette giver dig mulighed for, at få et omfattende overblik over alle aktiviteter relateret til planlægning, herunder indkøb af råvarer og komponenter, leveringstider, ruter, salgsordrer, returvarer osv. Derudover er modulet integreret med en række andre Microsoft-produkter, herunder Excel, Outlook, Power BI, samt tredjeparts tillægsløsninger til dokumenthåndtering og betalingsstyring.

Reducer omkostninger og tider ved nemt at justere kapaciteten ift. behovet og ledige maskincentre

Effektivisering af kapacitetsplanlægning 

Nedsæt omkostninger og produktionscyklustider ved, at tilpasse kapaciteten efter behovet og tilgængelige maskincentre, samt optimere ruter og automatisere opdateringen af ordrer og materialeplanlægning. Desuden har du mulighed for både manuelt og automatisk at administrere lagerbeholdningens niveau og spore alle varer, både ved modtagelse og afsendelse, baseret på partinumre og serienumre. 

Oprettelse af færdigvarer

Skab færdigvarer hurtigt og enkelt ved hjælp af en samlestykliste og en samleordre i Business Central. 

Gør brug af vores konsulentteam

Ved NaviLogic har du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og udviklere er specialiserede i at analysere og forstå dine forretningsprocesser for at skabe en effektiv og velfungerende Dynamics ERP-løsning. Vi tilbyder en bred vifte af kompetencer og services, der sikrer, at vi kan støtte dig med rådgivning, support og implementering af din nye ERP-løsning. 

Vores serviceområder spænder over hele IT- og digitaliseringslandskabet for din virksomhed, herunder IT-strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, implementering af ERP-løsninger, tilføjelsesmoduler, integration med tredjepartssoftware, mobilitet og IT-drift. 

Kontakt os og kom i gang med det samme.