CRM
Home » Business Central » Forretningsprocesser » CRM
Brug for rådgivning?
Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.
Kontaktperson


Jesper Kenborg
Adm. Direktør, MCP, MCTS
CRM i Business Central gør dit salgsarbejde mere målrettet og effektivt
Med dette modul forbedres din salgsindsats, fordi alle nødvendige CRM funktioner nemt samles på et sted og kan deles på tværs af relevante afdelinger


Gode og aktive relationer med eksisterende og potentielle kunder, er en vigtig forudsætning for at drive en god forretning – det ved du godt! Alligevel er det ofte en stor udfordring at holde styr på kundedata og salgsaktiviteter, ikke mindst på tværs af forskellige afdelinger, kampagner og målgrupper.
Derfor er Business Centrals integrerede CRM modul et af de essentielle værktøjer, du kan få gavn af ved at bruge denne Microsoft ERP løsning.
Læs her om de mange fordele ved CRM i Business Central.
Hvad tilbyder modulet?


Vejen til den rette salgsstrategi
Med Business Central kan du på ét sted få et opdateret overblik over alle kunderelationer og pipeline. Og kan således målrette salgs- og marketingressourcer til de mest profitable kunder og leads. Ved at samle kontaktdata et sted, kan du og dine medarbejdere se og effektivt bruge de relevante oplysninger. På den måde kan du træffe de bedste beslutninger, på det rigtige tidspunkt, så du kan reagere og være proaktiv ift. markedsændringer, pristendenser, osv.


Udvikling af positive og langvarende relationer
Uanset om du har 10 eller 10.000 kunder, skal du forsøge at skabe og udvikle solide og profitable relationer med dem. Business Central leverer udgangspunktet for den optimale relationsstyring.
Herunder er det en stærk funktionalitet at CRM er direkte integreret med Outlook, og dermed via synkronisering kan løse den altid vanskelige udfordring med at holde kundedata og kommunikation opdateret.


Komplet integration med Microsoft produkter og andre systemer
CRM modulet er fuldt integreret med Microsoft programmer som Outlook, Excel, m.m., og naturligvis med de andre Business Centrals funktioner som indkøb og salg.
Hertil kan modulet integreres med tillægsløsninger fra Microsoft som f.eks, Power BI, samt ligeledes med mange andre eksterne programmer/applikationer.


Stærk kampagnestyring
CRM i Business Central kan integreres fuldt ud med din marketingplan og relaterede salgsaktiviteter.
Således kan du automatisere og effektivisere marketingprocesser, og herunder nemt definere dine målgrupper. Og på det overordnede plan gør Business Central det nemt at følge rejsen fra lead til kunde til et salg.
Tilføj flere e-mail konti til specifikke scenarier
Videoen viser, hvordan du tilføjer flere e-mail konti til Business Central, for at sætte dine medarbejdere i stand til at sende oplysninger og dokumenter direkte, uden at åbne en e-mail app.
Derudover kan du definere specifikke forretningsscenarier til brug for en konto – f.eks., en konto til afsendelse af salgsdokumenter og en anden til køb.
Få hjælp fra vores konsulenter
Hos NaviLogic får du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og programmører er eksperter i at analysere og forstå dine forretningsprocesser og transformere dem til en enkel og velfungerende Dynamics ERP platform. Desuden tilbyder vi dig vores omfattende kompetencer og services som sikrer, at vi kan hjælpe dig med rådgivning, support og derved få mest muligt ud af din ERP løsning.
Vores services inkluderer IT og digitalisering hele vejen rundt om din forretning: Fra IT strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering til implementering af ERP, tillægsløsninger, integration til tredjepartssoftware, mobilitet og løbende support.
Kontakt os og kom i gang med det samme.