Service

Brug for rådgivning?

Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Forbedret servicekvalitet med Business Central 

Opnå enestående kontrol over dine servicebehov med dette modul, hvilket muliggør præcis håndtering af kundeservice og signifikant forbedrer kundetilfredsheden. 

Business Central gør Servicestyring effektiv og profitabel

Uanset din branche, slutter arbejdet ikke, når varen eller tjenesten er leveret. Ofte kræves der yderligere service af den leverede vare, hvilket kan være udfordrende. 

Business Central tilbyder et specialdesignet modul til servicestyring, der effektivt optimerer dit after-sales-service. 

Opdag de mange fordele ved at anvende Business Central til servicestyring. 

Hvad tilbyder modulet?

Ressourcestyring for fuld kontrol

Effektiv ressourcestyring for total kontrol 

Hvis du har behov for at sende et serviceteam, enten til en kunde eller en intern facilitet, er det afgørende at kunne administrere og spore alle serviceaktiviteter, reservedele, tilhørende omkostninger, resultater og opfølgning. Business Central tilbyder som standard alt det, du og dine serviceteknikere har brug for, for at udføre alle serviceaktiviteter, uanset kompleksiteten af dine virksomhedsservices og reparationsydelser. 

Total kontrol over serviceordrer

Fuld kontrol over serviceordrer 

Med Business Central kan du effektivt strømline og administrere prisgrupper, tilbud, serviceaftaler, garantier og tildele prisnedsættelser til specifikke kunder eller kundegrupper. Desuden kan du håndtere forskellige valutaer og automatisere prisfastsættelsen ved at konfigurere dine parametre. Denne oversigt omfatter også priser og omkostninger ved enkelte komponenter, udstyr og aktiviteter, så du altid kan holde øje med profitabiliteten af enhver serviceaktivitet. 

Fuldt overblik over dine servicepriser og tilbud

Fuldt overblik over dine servicepriser og tilbud

Med Business Central kan du fuld strømline og håndtere prisgrupper, tilbud, serviceaftaler, garanti og etablere prisdiscount til bestemte kunder eller kundegrupper. Derudover kan du styre forskellige valutaer og automatisere prisregningen ved at opsætte dine parametre. Overblikket dækker også priser og omkostninger af enkle komponenter, udstyr, aktiviteter, så du konstant kan holde øje med profitabilitet af enhver serviceaktivitet.

Software integration

Effektiv koordinering af opgaver og kompetencer 

For at håndtere og koordinere serviceteknikere på farten, er Dispatch-funktionaliteten i Business Centrals servicemodul en værdifuld ressource. Dine serviceteknikere har let adgang til alle relevante oplysninger om opgaver og kunder direkte fra deres mobil eller tablet. Samtidig giver Dispatch-funktionen dit servicekontor mulighed for, at holde overblikket over alle serviceopgaver, tilgængelige serviceteknikere samt identificere de mest kvalificerede til, at løse de individuelle serviceopgaver og overvåge lagerbeholdningen af komponenter til brug i serviceopgaverne. 

Skarpere og mere profitabel planlægning

Effektiv og profitabel planlægning 

Business Centrals Servicemodul giver dig et værdifuldt værktøj til at forbedre planlægningen og eksekveringen af dine serviceaftaler, herunder overholdelse af aftalte SLA’er og sikring af tilgængelighed af de nødvendige reservedele og komponenter. 

Forbedr din kundeservice ved at integrere Business Central med Teams

Opdag, hvordan du og dine medarbejdere kan levere en førsteklasses kundeservice ved, at integrere Business Central med Microsoft Teams, hvilket muliggør hurtigere, mere kvalificerede og effektive beslutninger.

Gør brug af vores konsulentteam

Ved NaviLogic har du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og udviklere er specialiserede i at analysere og forstå dine forretningsprocesser for at skabe en effektiv og velfungerende Dynamics ERP-løsning. Vi tilbyder en bred vifte af kompetencer og services, der sikrer, at vi kan støtte dig med rådgivning, support og implementering af din nye ERP-løsning. 

Vores serviceområder spænder over hele IT- og digitaliseringslandskabet for din virksomhed, herunder IT-strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, implementering af ERP-løsninger, tilføjelsesmoduler, integration med tredjepartssoftware, mobilitet og IT-drift. 

Kontakt os og kom i gang med det samme.