Service
Home » Business Central » Forretningsprocesser » Service
Brug for rådgivning?
Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.
Kontaktperson


Jesper Kenborg
Adm. Direktør, MCP, MCTS
Service kan nå helt nye kvalitetsniveauer med Business Central
Få fuld kontrol over dine servicebehov med dette modul, så du og din afdeling kan tilbyde knivskarp kundeservice og øge kundetilfredsheden markant


Uanset hvilken branche du arbejder i, stopper arbejdet ikke når du har leveret den bestilte vare eller ydelse. Ofte er der behov for servicering af den leverede vare, og det er ikke bare lige.
Heldigvis tilbyder Business Central et modul præcis målrettet til service, der kan bidrage til at optimere dit after-sale og service herunder.
Læs her om de mange fordele, du får ved at bruge Business Central til servicestyring.
Hvad tilbyder modulet?


Ressourcestyring for fuld kontrol
Har du brug for at sende et serviceteam, enten til en kunde eller til en intern facilitet, så skal du være i stand til at administrere og spore alle serviceaktiviteter, reservedele, relaterede omkostninger, resultater og opfølgning. Business Central inkluderer, som standard, alt det du og dine serviceteknikere har brug for til at udføre alle serviceaktiviteter, uanset hvor komplekse dine virksomhedsservice- og reparationsydelser er.


Total kontrol over serviceordrer
Ressourcestyring i servicemodulet gør det nemt at styre hele serviceprocessen, fra forespørgsel til ordre,
udførsel af serviceopgaven, samt eventuelt udlån af udstyr til kunden.
Serviceforespørgsler kan oprettes automatisk eller direkte fra kunder, og alle involverede medarbejdere kan nemt administrere serviceordren.


Fuldt overblik over dine servicepriser og tilbud
Med Business Central kan du fuld strømline og håndtere prisgrupper, tilbud, serviceaftaler, garanti og etablere prisdiscount til bestemte kunder eller kundegrupper. Derudover kan du styre forskellige valutaer og automatisere prisregningen ved at opsætte dine parametre. Overblikket dækker også priser og omkostninger af enkle komponenter, udstyr, aktiviteter, så du konstant kan holde øje med profitabilitet af enhver serviceaktivitet.


Koordinering af opgaver og kompetencer bliver nemmere
Skal du styre og koordinere serviceteknikere på farten, kan du med fordel benytte Dispatch funktionaliteten i Business Centrals servicemodul. Her får dine serviceteknikere let adgang pr. mobil/tablet
til alle relevante oplysninger om opgaver og kunder. Og samtidig kan dit servicekontor overskue alle serviceopgaver, ledige serviceteknikere og herunder den/de bedst kvalificeres til at løse den konkrete serviceopgave, lagerbeholdning komponenter til brug i serviceopgaven.


Skarpere og mere profitabel planlægning
Med Servicemodulet i Business Central har du et værktøj, så du kan bedre planlægge og eksekvere dine serviceaftaler, i relation til aftalte SLA´er, og herunder tilgængelighed af de nødvendige reservedele/komponenter.
Tilknyt Business Central til Teams for en bedre service
Se her, hvordan du og dine medarbejdere kan tilbyde en topkvalitet service til Jeres kunder, ved at tilknytte Business Central til Microsoft Teams, for at træffe hurtigere, bedre og mere effektive beslutninger.
Få hjælp fra vores konsulenter
Hos NaviLogic får du adgang til dygtige og erfarne specialister inden for Dynamics 365 Business Central. Vores konsulenter og programmører er eksperter i at analysere og forstå dine forretningsprocesser på et enkel og velfungerende Dynamics ERP system. Desuden tilbyder vi dig vores omfattende kompetencer og services som sikrer, at vi kan hjælpe dig med rådgivning, support og brug af din nye ERP løsning.
Vores services inkluderer IT og digitalisering hele vejen rundt om din forretning: Fra IT strategi, forretningsrådgivning, procesoptimering, ERP, tillægsløsninger, integration til tredjepartssoftware, mobilitet og IT drift.
Kontakt os og kom i gang med det samme.