WoodFloor

Brug for rådgivning?

Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

WoodFloor

Woodfloor ønskede at integrere deres CRM-system med deres eksisterende Dynamics NAV version. Takket være NaviLogics implementeringsmetode, hvor de først analyserede, lavede en detaljeret kravspecifikation, udviklede løsningen og til sidst implementerede projektet, blev det en stor succes

0 +
år med Dynamics NAV

Dynamics NAV til kundehåndtering

Dynamics NAVs integration med Microsoft CRM

Da de ønskede at være mere effektive i deres salgsstyring, bestemte Woodfloor sig for at integrere deres CRM system med deres eksisterende Dynamics NAV version. For at klare udfordringen, valgte de NaviLogic som leverandør, som ved hjælp af deres gennemtestede implementeringsmetode, først analyserede deres behov, lavede en detaljeret kravspecifikation og derefter udviklede og til sidst implementerede projektet.

Her er udtalelsen fra Woodfloors Direktør, Henrik Andersen:

“Woodfloor blev etableret i 1989 og idag er vi 20 engagerede medarbejdere, der arbejder med import og salg af eksklusive trægulve i Danmark, Sverige og Norge. Woodfloor er en virksomhed i vækst, og vi blev kåret som gazellevirksomhed i både 2000 og 2004.

I slutningen af 2007 havde vi valgt at implementere MS-CRM for vores sælgere, og vi ønskede at MS-CRM blev integreret med vores eksisterende Dynamics NAV 3.70B.

Jesper Kenborg blev ansvarlig for projektet med integration på NAV-siden og MS-CRM leverandøren på CRM-siden. Projektet startede med, at Jesper lavede en udførlig analyse efterfulgt af en detaljeret kravspecifikation. Herefter udviklede, implementerede og ledede Jesper Kenborg projektet frem til afslutning, og samarbejdede professionelt med vores CRM-partner gennem forløbet.

Projektet blev afsluttet ifølge tidsplanen, og løsningen fungerede efter hensigten fra den dag vi gik “live”. Dernæst var alle de ønsker, som vi havde beskrevet i kravspecifikationen også leveret, og inden for de afsatte tidsestimater. Derfor kan vi bekræfte, at dette projekt har været en succes for Woodfloor.

Ved tilbageblik på forløbet, kan vi specielt bemærke at kravspecifikationen blev anvendt flittigt og til stor nytte, da den var meget detaljeret og omhyggelig udført. Det har hjulpet os til at være enige om målet og konstant at holde projektet på sporet.

Vi har også fået ekstra integrationstracking funktioner, som ikke var beskrevet i kravspecifikationen, da ingen på dette tidspunkt kunne gennemskue disse behov. Men under udviklingen spottede Jesper hurtigt disse ekstra behov, og disse er hyppigt anvendt i dag. Man har behov for en leverandør, som forstår ens behov i sådan et projekt, og det kan være vanskeligt. Jesper har i dette projekt bevist, at han har kunnet danne et klart overblik over vores behov, og endda sat sig så meget ind i vores virksomhed, at han har kunnet levere ekstra funktioner, der har lettet den daglige drift yderligere.

Under idriftsætning har Jesper også løbende guided os, og ikke selv udført evt. justeringer i opsætning. Dette var i første omgang uforståeligt, da det til tider var mindre ting, men efterfølgende har vi sat stor pris på det, da det har gjort, at vi har fået meget bedre forståelse for løsningen, og nu selv kan supportere det i den daglige drift.

Vi har derfor været meget tilfredse med Jesper Kenborg’s professionelle og kompetente service i dette projekt, og vi vil til enhver tid anbefale ham til andre.

Med venlig hilsen
Woodfloor

Henrik Andersen
Direktør”

www.fioniaparket.dk (tidligere Woodfloor Danmark)