Continia Collection Management

Automatisk faktura- og opkrævningsprocesser fra vores partner Continia

Automatisk faktura- og opkrævningsprocesser med Continia Collection Management

Med denne løsning kan du styre dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Microsoft Dynamics NAV og Business Central, og kan undgå at skulle logge ind i din online-bank.

Automatisér dine faktura- og opkrævningsprocesser

Når du digitalt sender dine opkrævninger til din bank, styrer banken opkrævningen og adviseringen via direkte kommunikation med Continia Collection Management. Derefter bliver opkrævnings- og betalingsstatus automatisk opdateret.

Få styr på dine aftaler og dit foretrukne opkrævningsystem og -metode

Continia Collection Management håndterer informationer om ændringer eller ophør af aftaler, imens udvekslingen af aftaleoplysninger styres i en skabelon, som kan redigeres, inden den sendes til banken. Derudover bliver hver kundes foretrukne opkrævningssystem registreret og automatisk tilføjet– også når du handler med udlandet. På den måde sparer du tid og ressourcer på at administrere opkrævninger på tværs af landegrænserne.

Hvis du tilføjer denne løsning til din Business Central, så kan du understøtte MobilePay Invoice og Subscriptions som opkrævningsmetode, som du kan se i de to videoer herunder.

Vil du vide mere om Continia Collection Management netop til din virksomhed, kontakt os her eller besøg Continia's hjemmeside.

Gennemgang af opkrævningskladde med MobilePay Invoice

Automatisk oprettelse af MobilePay aftaler