Leverandørskifte til NaviLogic er nemt og sikker

Læs her, hvorfor du kan stole på os som din nye leverandør af Microsoft Dynamics løsninger

Business aftale om leverandørskift

Med NaviLogic får du en troværdig partner i optimeringen af din virksomheds vækst

Forandring er sjældent nemt og falder ikke altid i alles smag.

I NaviLogic gør vi dit skift til os som jeres leverandør af Microsoft Dynamics løsninger, så nemt og stressfrit som muligt.

NaviLogic er ganske vist et mindre konsulenthus, men vi er er 100% dedikeret og nærværende overfor vores kunder.

Vi kan faktisk tilbyde dig vores holds totale engagement, sammen med fleksibilitet baseret på en testet og succesfuld metode, som har skabt succes for vores kunder i over 20 år. Faktisk inkluderer vores konsulenthus nogle af de dygtigste og skarpeste ERP-konsulenter og udviklere i landet, når det kommer til rådgivning og optimering af vores kunders virksomhedsprocesser med udgangspunkt i Microsoft Dynamics ERP-systemer.

Det er i hvert fald dét, vores kunder fortæller om os.

Hvad indebærer det egentlig at skifte din Microsoft Dynamics leverandør?

Meget kort sagt handler det om, hvilken Microsoft Dynamics platform du er på:

  • Har jeres virksomhed Dynamics NAV eller Business Central on-premise og du endnu ikke ønsker at gå til Cloud, så skal du opfylde den Change Partner Form, som kan hentes her. Derefter sender du formularen til sales@navilogic.dk, og vi vil komme tilbage til dig hurtigst muligt. Alternativt kan du kontakte os på e-mail eller telefon – her finder du alle vores kontaktdetaljer.
  • Anvender jeres virksomhed Business Central on-line, så skal du bare følge en korte vejledning. Er du i tvivl eller har spørgsmål, er vores konsulenter parate til at forklare processen og gå den igennem med dig via telefon eller TeamViewer.

Vil du vide mere, så kan du læse om os her, eller du kan skrive en besked tilos i boksen til venstre så vil vi kontakte dig til en gratis og uforpligtende samtale med en af vores konsulenter.