Byggeløsning

Imens dit marked og dine vækstmuligheder stiger, så stiger kravene. For at hjælpe dig at imødekomme disse krav, har vi skabt et effektivt ERP-system med byggebrancheløsning.

Find ud med os, hvilken opsætning af Business Central er bedst for din virksomhed, firma eller forretning

Få bedre styr på dine byggeprojekters økonomi og opnå højere kvalitet

Siden 2015 har vi arbejdet med at udvikle en effektiv ERP-løsning til byggevirksomheder, baseret først på Dynamics NAV (Navision), og senere på den nyere version, Business Central. Vores løsning er specifikt målrettet til byggebranchen og tilpasses løbende til de stigende krav til digitalisering og automatisering med IT ud fra vores kunders behov, i takt med deres vækst. Sammen kan vi sikre at din virksomhed opnår en større indsigt, højere produktivitet og øger indtjeningen, der vil give en mere effektiv styring på dine forretningsaktiviteter. Herunder kan du læse mere om de mange fordele du får ved at bruge vores brancheløsning.

Genkender du disse udfordringer?

  • Ledelsen har dårlig og forsinket indsigt over økonomi på projekter under forløb?
  • Manglende overblik over ekstra arbejde?
  • Tidsregistrering foregår helt eller delvist manuelt?
  • Manuel opdatering af timer, KM, bonus m.v. til lønsystem?
  • Dokumenter håndteres og arkivers i papirform?
  • Projektledere mangler godt overblik over sagsforløb, udgifter m.v. til at styre effektivt?

Hvis du kan genkende mindst en af ovenstående, så er du velkommen til at kontakte os, for at høre mere om, hvad vores byggeløsning kan gøre for dig og din virksomhed.

Med Business Central får du et komplet overblik over materialer, tidsplaner, ressourcer, budgetter og meget mere. Faktisk er Business Central en forretningsledelsesløsning (ERP), som hjælper små og mellemstore virksomheder med at automatisere og strømline deres forretningsprocesser.

Kontakt os og kom i gang med det samme

På hvilke platforme kan løsningen implementeres?

  • Dynamics 365 Business Central 14 (on-premise).
  • Dynamics 365 Business Central 18 (on-premise og online).

Få flere fordele med vores brancheløsning til entreprenører

Med vores byggeløsning får du følgende fordele:

  • Detaljeret registrering af sager med artsopdeling på faste og valgfrie arter.
  • Tilbudsregistrering med automatisk salgspris beregning efter forventet avance.
  • Konvertering af tilbud til ordre og aktive projekter.
  • Automatisk dannelse af salgsfakturaer.
  • Elektronisk OCR-scanning af indkøbsbilag og automatisk tilknytning på sager og evt. arter.
  • Godkendelse af indkøbsbilag direkte i løsning eller via web portal.
  • Tidsregistrering for funktionærer via PC eller browser.
  • Tidsregistrering for timelønnede via APP til mobil og PC, online eller offline.
  • Projektleder får detaljere projektstyring med overblik, indsigt og avanceret kontrol over deres indtægter og udgifter.
  • Effektiv og transparent projektledelse, med løbende projektvurdering, inkl. fuld kontrol over færdiggørelsesstatus og nem beregning af værdien af ​​det resterende arbejde.
  • Ledelsen få omsætningsprognose, månedsrapporter, projektoversigter m.v.
  • Regnskabsafdelingen får fuld bank integration med håndtering af indbetalinger, udbetalinger, elektroniske betalinger, EAN, bankafstemning m.v.
  • Højere ressourceoptimering med detaljeret analyse af tidsforbrug.
  • Effektivt system til opbygning af stærke kundeforhold, fra første kontakt med en potentiel kunde til løbende kundeforhold.
  • Fuld integration til Microsofts produkter såsom Outlook, Excel, Word, samt muligheden for integration til egne løsninger og tredje parts løsninger som f.eks. Power BI.
Vores mål er vores kunders tilfredshed

Har vi kunder som anvender løsningen nu?

Ja, faktisk vi har to:

Vores løsning er bygget omkring dit firmas behov

Hos NaviLogic tror vi ikke på én talje til alle, især når det kommer til at skabe de rigtige værktøjer til entreprenører og deres projekter. Fordi ethvert firma, enhver byggeplads har sine særlige behov og udfordringer.

Derfor starter vi med en grundig analyse af dit firma og sine digitale behov, og så bygger vi løsningen i samarbejde med dig og dine medarbejdere, uanset om de er funktionærer eller timelønnede. Det kan gøres, fordi Business Central har en modulær struktur. På den måde kan vi tilbyde jer bare funktionerne du har brug for og ingen fup. Savner I yderligere tjenester eller funktioner, så kan Business Central tilknyttes til andre softwares, såkaldte tillægsløsninger eller add-ons.

Vores services inkluderer også teknisk support inden og efter implementering, samt træning af dine medarbejdere, så at I hurtigt og effektivt kan komme i gang med byggeløsningen. Vil du finde ud, hvad mere vi kan gøre for dig og dit firma, læs mere om vores professionelle services eller giv os besked med formularen på venstre.

Er du entreprenør og søger en brancheløsning, så skriv en besked til os i boksen til venstre for at blive kontaktet for en gratis og uforpligtende samtale med en af vores konsulenter.

Kontakt os og kom i gang med det samme