Continia Collection Management

Brug for rådgivning?

Udfyld formularen nedenfor, så står vores erfarne konsulenter klar til at hjælpe dig med professionel rådgivning og vejledning.

Kontaktperson

Henrik Jensen

Salgsdirektør

Continia Collection Management

Continia Collection Management tilbyder førsteklasses debitservices integreret direkte i Business Central

Automatisk faktura- og opkrævningsprocesser med Continia

Med denne løsning kan du administrere dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Microsoft Dynamics NAV og Business Central, hvilket eliminerer behovet for at logge ind i din online-bank. 

Her er nogle af de ting, du kan gøre med løsningen:

Automatisér dine faktura- og opkrævningsprocesser

Når du elektronisk sender dine opkrævninger til din bank, håndterer banken opkrævningen og adviseringen gennem direkte kommunikation med Continia Collection Management. Dette sikrer automatisk opdatering af opkrævnings- og betalingsstatus. 

Organiser dine aftaler og foretrukne opkrævningsmetoder med lethed

Continia Collection Management sikrer, at ændringer eller ophør af aftaler bliver håndteret effektivt, samtidig med at udvekslingen af aftaleoplysninger sker gennem en redigerbar skabelon, før den sendes til banken. Desuden registreres og tilføjes hver kundes foretrukne opkrævningssystem automatisk, herunder også for internationale transaktioner. Dette sparer tid og ressourcer ved administration af opkrævninger på tværs af landegrænser.

Ved at implementere denne løsning i din Business Central kan du også understøtte MobilePay Invoice og Subscriptions som opkrævningsmetode, hvilket er yderligere beskrevet i de to følgende videoer. 

Ønsker du at få yderligere information om, hvordan Continia Collection Management kan skræddersys til din virksomhed? Kontakt os her eller besøg Continias hjemmeside for mere detaljeret indsigt.

Gennemgang af opkrævningskladde med MobilePay Invoice

Automatisk oprettelse af MobilePay aftaler