Continia Collection Management

Brug for rådgivning?

Kontakt os for at høre mere om hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det er uforpligtende.

Kontaktperson

Jesper Kenborg

Adm. Direktør, MCP, MCTS

Continia Collection Management

Markedsførende direct debit-tjenester bygget direkte ind i Business Central

Automatisk faktura- og opkrævningsprocesser med Continia

Med denne løsning kan du styre dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Microsoft Dynamics NAV og Business Central, og kan undgå at skulle logge ind i din online-bank.

Hvad kan du gøre med løsningen?

Automatisér dine faktura- og opkrævningsprocesser

Når du digitalt sender dine opkrævninger til din bank, styrer banken opkrævningen og adviseringen via direkte kommunikation med Continia Collection Management. Derefter bliver opkrævnings- og betalingsstatus automatisk opdateret.

Få styr på dine aftaler og dit foretrukne opkrævningsystem og metode

Continia Collection Management håndterer informationer om ændringer eller ophør af aftaler, imens udvekslingen af aftaleoplysninger styres i en skabelon, som kan redigeres, inden den sendes til banken. Derudover bliver hver kundes foretrukne opkrævningssystem registreret og automatisk tilføjet– også når du handler med udlandet. På den måde sparer du tid og ressourcer på at administrere opkrævninger på tværs af landegrænserne.

Hvis du tilføjer denne løsning til din Business Central, så kan du understøtte MobilePay Invoice og Subscriptions som opkrævningsmetode, som du kan se i de to videoer herunder.

Vil du vide mere om Continia Collection Management netop til din virksomhed, kontakt os her eller besøg Continia’s hjemmeside.

Gennemgang af opkrævningskladde med MobilePay Invoice

Automatisk oprettelse af MobilePay aftaler